Aguo Bebek kıyafetlerinizi kurutma makinesine attınız mı? Kimisi atılmaz diyor kimisi attım diyor kafam inanılmaz karıştı 😔 siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
seon90 Aguo atoyorum ama küçülüyor.bende artık askıda kurutuyorum sonrada havalandırma programında çeviriyorum 10 dk sürüyor tozunu çekiyor
Aguo iremcannn1907 bi forumda okumuştum asla tavsiye edilmez diye. Ben de aynı şeyi düşünüyorum, çok iyi toz topluyor sırf bu yüzden bile kullanılır
Aguo Klcaysgl ben de kullanıyorum çok uzun zamandır, çamaşırın kumaş cinsi ile uyumlu programı seçtiğiniz sürece hiçbir küçülme çekme yapmıyor 😇 en azından kendi kıyafetlerimizde hiç sorun olmadı
ebruu19 Klcaysgl 2 aydır kullanıyorum hiç bir kıyafet çekmedi..hatta çekmesini istediğim şeyleri attım onlar bile çekmedi 😂
Aguo Klcaysgl belki makineyle ilgili de olabilir etrafımdan da duyuyorum ara sıra bunu 😅 dediğim gibi ben hiç sorun yaşamadım 😅