İlk haftalar daha şiddetliydi şiddeti gidiyor dediğiniz gibi ama bitmiyor bel ağrısı hele uzun süre ayakta kalmak çok kötü ağrıtıyor benim ilk adet zamanlarında vücut alışamadı bi türlü kasık ağrım ve bel ağrım çok oluyordu şuan sadece ayakta kalınca 10 haftalık olduk bizde