12+3 çiş be idrarımdaki aşırı kokudan çok rahatsız oluyorum midem bulanıyor tuvalete girmek istemiyorum. Sürekli midem ağrıyor geğirip duruyorum evde çok sıkıntı çekiyorum kaç haftadır . Sizlerde de aynı durum var mıydı koku hassasiyeti ne zaman gidecek ?? Bu yemekten sonraki mide ağrısı geğirmeler ??