Kızlar merhaba 11+3 oldum. Içerde az bi kanama alanım vardı. Doktorum içerde emecek vücut ya da dışarı pis kan olarak çıkacak demişti. Sabah normal kahverengimsi aktı. Akşam üstü normal taze kana dönüştü günlük ped koydum hastaneye gittim ayakta kaldıkça aktığını hissediyorum. Serum iğne yaptılar. Rahim ağzı kapalıymış plesentaya yakın bölgede kanama var dedi. Sümüksü bisey geldi lavaboda idrarimi yaparken. Eve geldim uzandım yine kanama devam ediyor. Ne yapicam bilmiyorum. 😭 piskolojim alt üst oldu iyice