Hanımlar selam 00.00 itibariyle 33 haftalık olduk biz 😎🥰isteğe bağlı sezeryan doğum yapmak istiyordum , 😟fakat doktorum sağlıklı olduğum İÇİN ve kilo almadığım İÇİN kesinlikle normal doğum olacak dedi 🤭 ama ben de çok korkuyorum inanın ne yapacağımı bilmiyorum 🤷♀️ hem heyecanlı hem korkuyorum daha ama ister istemez başladı ben de stres 😣🙁