Bende 38.hafta başında çatı muayenesi oldum ve iki gün aynı şekilde kanlı, kahverengi akıntı yaşadım, herhangi bir sancım yok bugün 3 gün akıntı kesildi 2 cm açıklık varmış, bebeğimin hareketlerini takip ediyorum herhangi bir sorun hissettiğimde tekrar gideceğim. Bende tedirgin oldum nişan mı diye ama doğuma dair başka bir belirtim yok henüz