AysuYavuz Nursuna bende gebeliğin ilk haftalarında olmuşdu doktor 3ayı tamamladıktan sonra yakarız demişdi ama 6 7 ci haftalarda kendiliginden geçti gitti🤷🏻♀️
Aselbuglem Bende de oldu 21.haftadayım boynum ve yüzümde her yerde yavaş yavaş küçük küçük çıkıyor et benlerim umarım geçer