Tazeanne0134 Arkadaşlar kaçıncı haftaya kadar izin var ben en geç 32 haftaya diye biliyorum ama daha net bilen var mı?
kahvesever__ Tazeanne0134 valla benim doktorum 3 aylıkken yasaklamıştı o insandan insana değişiyor durumunuza bağlı doktorunuza sorun size uça binmemize dair izin kağdı vermesi gerekiyor eğer onaylarsa bine bilirsiniz izin vermese binemezsiniz
nuhunannesi42 Tazeanne0134 Ucaga 28 . Haftada almıyorlar diye biliyorum ama doktor. İzin kağıdı olursa oluyor diye okumuştum
betllyanar- Tazeanne0134 şirketten şirkete fark ediyor. Ben 29 haftamda sun expressle raporsuz geldim 36 haftaya kadar raporsuz kabul ediliyor denildi. Her şirketin müşteri hizmetlerini ararsanız güncel bilgi alırsınız bazen anlık degişebiliyor.
Tazeanne0134 kahvesever__ çok şükür bi sorun yok şimdilik inşallah o zamana kadar da olmaz bakalım nuhunannesi42 ben ilk gebeliğim de 30+1 de binmiştim izin kağıdı da almıştım ama sorun olmadı
seren123 Uçtuğun uçak firmasına göre değişiyor, kimileri 36. Haftasına kadar alıyor, kimileri de 26. Haftasına kadar
Mayissannesi Tazeanne0134 merhabalar yurtiçi mi uçmuştunuz…ben 5.5 saatlik bi yuttdısı uçuşu yapmak zorunda gibiyim de… Cok gerginim korkuyorum… Size sormak istedim… 31 hafta olucam ben de yolculugu yaparken
Tazeanne0134 betllyanar- anladım canım bu açıklayıcı oldu bende perşembe günü dra gidecem ona soracam zaten gitmeden önce de yine giderim büyük ihtimalle
Tazeanne0134 Mayissannesi valla ilk hamileliğim de 30+1 haftalık hamileyken gittim ve uçuş izni istemediler perşembe günü dra gidecem konuşacam eğer herhangi bi sorun yok derse ve uçuş işni 36haftaya kadarsa 34.haftaya kadar beklemeyi düşünüyorum canım sende bi dra sor ve uçağın şirkete de bi ara sor ona göre hareket edersin ben herhangi bi sorun yaşamadım çok şükür inşallah bunda da yaşamam