Bir kürtaj yaşadıktan sonra toparlanmam zordur hem sağlık açısından hemde mental açıdan , hevesim kursağımda kaldı o kadar benimsemiştimki hamileliği , sürekli karnımla konuşurdum . Şuanda da çok istiyorum gebe kalmayı , olmuyor isyanda etmiyorum rabbimin bir bildiği var diyorum , hayırlısıysa olsun isteyen herkese nasip etsin rabbim. Etrafımdaki herkese gebe kaldı , doğurdu hayat böyle kimimiz acımız yaşarken kimimizde mutluluğu yaşıyoruz inşallah o mutluluğu yaşayanlardan oluruz