secilbektas41 kizlar 12+2 haftalik hamileyim doktor 12 haftada bulantin tamamen biter dedi ama hala bitmedi sizinkilerin ne zamam bitmisti internettede 16 haftalikta tamamen kesilir yaziyor artik yemek yemek istiyorum cunkuu 😪😪
Belgiya secilbektas41 ben oğlum da doğum yapana kadar devam etmiştim 🤕 şimdi de kızımı bekliyorum bunda 14 haftaya kadar devam etti şimdi 20 haftalık olduk inş dizinde geçer ☺️☺️
eylulabla_oluyor secilbektas41 ilaç kullan canm ben kızımda korkudan doğurana kadar bırakmadım bunda da ne zaman istersem o zaman a kadar içicem valla
Symylldz secilbektas41 Moralini bozmak istemem ama an itibariyle 34 haftalık olduk hala devam ediyor umarım senin çabucak biter 🤭
Vkubra secilbektas41 şu an 27 haftalığım ama hamileliğin bence en zor zamanı o bulantılı günlerdi. Hiç geçmeyecek bir daha iştahla yemek yiyemeyeceğim falan zannediyordum 😂 16. Haftada bir anda kesildi. İçini ferah tut umarım uzun sürmez ama çok çok yüksek ihtimalle dediğim zamanda bitecek 🙏🏻
Gulcinn_07 Teyzeleri biz şimdi 20 haftalik olduk gece yatmadan önce mide bulantısı ocin ilaç kullanmamiza rağmen arada Bi böğürtü mide kalması devam ediyor
eylulabla_oluyor Gulcinn_07 canım prilamsa doltorum akşam 2 ye çıkart etki etmezse bide sabah 10 gibi yine iç dedi günde 4 e kadar çıkarılabiliyormul diye biliyorum doktoruna danış bence
Yildizsrtl eylulabla_oluyor aynen 13 haftadym bulandm 9. Haftadn beri devam ediyor bazen gece 2 sabah 1 içiyorm bazen gece 1 sabah 1 başka türlü sabh bulantım geçmiyor unuttuğum zaman o gün geceye kadar defalarca çıkartıyorm ve maalesef 2 kg verdm bu bulantı yüzünen
Gulcinn_07 eylulabla_oluyor ben geceleri 2 tane içiyorum zaten ama bende mide bulantısı çok olmuyor ki iki haftaya Bi oluyor onda da dil altı mide bulantısı ilacım var onu kullanıyorum o kadar bide benim midem de gebelik reflusu oluşmuş ondan kaynaklı yani
Kelebegimm Benim bulantı nadir oluyor ama ağzımda berbat bi tat var suyu bile zevkle içemiyorum ekşi acı bi tat başına gelen var mı😣 Buda geçer mi bi zaman sonra 8 haftalık hamileyim
hndee Haftadayım hala devam malesef🤦🏻♀️ geçmiyor. Şuan bile zor tutuyorum kendimi üstüne üstlük mide yanmalarıda başladı. Hamileliğin en zor kısmı bnce. Adam gibi yyemekte yiyemiyorum.
2cocukluana Kizimda doguma bile kusarak gitmistim.simdi 2.gebelik her sabah oluyor butun gunde bulaniyor 11 haftaya geldik biter insallah 🤔