1oguzannesi Ya kızlar zaten pek enerjili bir bebek değildi ama son günlerde iyce hareketleri azaldı . Kontrole haftaya Perşembe gideceğim o zamana kadar beklesem mi . Hareket azalması normal mi ?
Mrv1007 1oguzannesi bende de aynı durum var ve benimki gerçekten aşırı aktif bir bebekti ama 34’ten beri azaldı hareketleri. Doktorum nprmal dedi, buradan okuduğum kadarıyla da herkesin doktoru günde 10 defa hareket ediyorsa yeterli demiiş
Talhaaam 1oguzannesi bende 35+5 bende de var aynı sorun ya bende telaşlanıyorum birazcık 2. Bebeğim ama unutuluyo valla
Ozlem2206 1oguzannesi yeri kalmadı ki yavrucakların 🤗 gayet normal artık uyuma süreleride baya uzadı 20 saate kadar uyuyorlarmış ama otururken veya uzanırken hissediyosan sorun yoktur bence
1oguzannesi Mrv1007 yok ya öyle aşırı aktif olmadı hiç bir zaman ama en azından günün belli saatlerinde aktif olurdu aşırı derecede yani . Şimdi hareket azaldı enerjisiz hissediyorum yeri daraldı ondan mı bilmiyorum
1oguzannesi Ozlem2206 evet hareket ediyor hiç etmiyo değil ama eskisi gibi değil o yüzden endişe duydum uyku süresi uzadı dediğiniz gibi önceden gündüz de durmazdı şimdi sadece geceleri yattığım da hareket ediyor