Ben hamile olduğumu öğrendiğimde 57 kiloydum, bulantım hiç olmadı ama iştahsızlık vardı kendi yaptığımı tiksinerek yiyordum. Öyle olunca 14 e kadar 55 e kadar indim hiç çaba harcamadan, fakat 14 Ten sonra yavaş yavaş açıldım, 17 den sonra öyle bir iştah geldi ki hele akşam önce tatlılar çikolatalar, sonra tuzlular acılar yatana kadar yiyorum şok oluyorum artık kendime 2 haftada 3 kilo almışım 60 küsürüm şuan ya bu durum durur mu🥴 sorun sadece almak değil çok abur cubur yiyen bir insan değilim hatta hiç desek yeridir, şimdi bir Can taşıyorum ona da zarar diyor herkes ama inanın elimde değil… Bir yerde dursun kesilsin istiyorum. Haliyle haddinden fazla kilo da almak istemiyor insan. Yediklerim mutlu da etmiyor öyle ağırlaştırıyor ki anlatamam, yalnız değilim dimi?