9 senedir sıgara içen biritim ilk hamileliğim kese oluştu bebek olusmadı doktorum sigara içiyormusun dedi direk 3 ay sonra tekrar hamile kaldım gittiğim 2 doltorda tekrar sigara içiyormusun dedi içiyorum suan bırakamıyorum dedim günde 1 veya2 ye izin verdi fakat 3 ve 4 dalın altına nadir düşüyordum düşük riskim tekrar oldu 1 ,2 ye düşürdüm sonrada 19 haftamda selvikal yetmezliğim hunileşmem oldu öğrendiğim gün son sigaramı içtim ve birdaha agzıma sürmedim yani herkeste aynı olacak diye birşey değil ama sigara düşüge selvikal yetmezliğe baglantılı cocugun gelişimine bişeyleri kaybetmek istemiyorsanız mecburen fedakarlık göstereceksiniz heleki bunun ucu evladına dokunuyorsa