Merhaba herkese , şu an 28+1’deyim. Doktorum rahim ağzımda kısalma gördü ve yatak istirahati önerdi, şu an 2,5 cm civarında bir uzunluğu varmış, sanırım normali 3,5 cm ve yukarısı oluyormuş, daha da kısalma olursa rahim ağzına dikiş atılacak dedi, erken doğum riskim varmış.. bu durumu aranızda yaşayanlar oldu mu, nasıl bir süreçten geçtiniz , bilgilendirebilir misiniz