mLcLk 10+6 haftalık olduk bugün ve 6.haftadan bu yana 3 kez kanama geçirdim🙄 tabiki normal değil böyle durumlar ama düşük riskim görünmüyor, kanamanın sebebi bilinemiyor. Gittiğim tüm doktorlar da bebek sağlıklı olduğu sürece kanamanın sebebine değil kanamayı durdurmaya odaklanmalıyız diyorlar. Malesef artık alışıyorum ben de kanama yaşadıkça panik yapmamaya😥 Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah miniciklerimizi🙏🏼🌸
Minnakelifim03 LiyaDuygu canım kanama normal değil doktor neden igne yapmadı sana. Igne vurunman gerekiyordu
Ecearya Merhaba herkese 8+5 teyim geçen aksam karın ağrısı yaşadım ve idrarımı yaptıktan sonra klozette tırnak ucundan biraz büyük kanama gördüm hemen doktora gittik ve yüzde 25 düşük riskin var dedi doktor progestan a başladım sabahar akşam içiyorum ama sizce korkulacak kadar büyük bir kanama mi doktorum beni çok korkuttu endiselenmeli miyim ? Şimdiden teşekkür ederim.
LiyaDuygu Canım kendini korkutma o risk her gebede görülebiliyormus İnan ben o kadar çok evham yaptım ki boşunaymış. Progestanı kullan bol bol yat hiçbir iş yapma bol su iç .. İnşallah birşey olmaz bebişine de. Kötü düşünme yani