maviananas serpilctn komşum üç kızının da yaptırdığını ve memnun olduklarını hiç bir şekilde sırt ağrısı yapmadığını söylemişti bende yapmayı düşünüyorum
Mervee5858 serpilctn bizim bir akraba yaptırdı gayet kolay bir doğum olduğunu söyledi ama sonrasında bel ağrım oldu dedi . Bende epidural doğum düşünüyorum nasip olursa
0Cerenk serpilctn doğumum epidural oldu benimde normal oldu gayet kolay ve sancısız, sadece sonrasında çok bel ağrısı çektim bir sene boyunca, onun dışında şimdilik daha iyiyim