benim de 12 haftamda kesildi folik asit
sonra vitamin baslattı sadece
1 ay kullandım tekrar gittim vitamine gerek yok dedi artık beslenebiliyosan düzgün icme dedi
icmiyorum o zamandan beri ve o ay magnezyum + demir ilacı baslattı. bidahaki gittiğin zaman sorarsın☺️