Eda122 6+6 haftalik hamileyim kalp atisini duymustum cok sukur fakat gogusumdeki agri hassasiyet bir gun azalip birgun cogaliyor. Belirti kaybolmasi olunca korkuyorum bilginiz varmi normalmi
rkyycbnn Eda122 bende 9 haftalııgım sanki Bi beden büyümüş resmen dogum yapacagında şişer ya aynı oyle olmus cok agrıyo
678b Eda122 ben de 6+5im aynısını yaşıyorum. Bir gün çok acıyor bir gün acımıyor ben de korkuyordum acımadığında. Sizin de aynı olduğunu okuyunca içim rahatladı demek ki herkeste olabiliyor korkmayın
Eda122 678b normaldir tabiki kotu dusunmemek lazim ama 1 kaybim var ve pskolojik olarak kendimi fazla dinliyorum😔
678b Eda122 siz kalp atışını duymuşsunuz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız🧿 ben bebeği görmedim bile sadece kese göründü. Ben de onu takıyorum kafama boş gebelik mi vs diye ama sabırla dua edip sonraki kontrolü beklemekten başka çare yok
Buzlubadem Benim de 10+3 arada azalıyor hassasiyet korkmayın Bi şey olmaz Allahın izniyle 🤲 Bazı gebelerde hiç olmuyormuş bile.