İki üç gündür bel ağrım çok fazla 8+2 yiz iki hafta önce yengem bebeğini kaybetti kalbi durmustu o zmn bahsetti belimde çok kötü ağrı vardı dedi bnde çok korkuyorum doktoruma sordum normal dedi ama ben huzursuzum bebeğime birşey mi oldu diye yarın acilen hemen randevu aldım dayanamadım benim gibi bel ağrısı yaşayan varmı ?