Mrv58 belli bir haftadan sonra zaten çatı muayenesi vs oluyo ya ben bi sakıncası olduğunu düşünmüyorum. Geçen hafta benimde çok aşırı bel ağrım vardı yürüyemez olmuştum acile gittim kadın doğuma yönlendirdi orda ebe alttan muayene dedi nedenini sordum erken doğum belirtisi olabilir açılma olabilir o bel ağrısı yapabilir muayene etmeden bilemeyiz dedi sizin de muhtemelen o yüzden olmuştur kendinizi korkutmayın bence