Selam arkadaşlar 17+2 günlük gebeyim hamile olduğumu öğrendiğim zamandan beri idrar yollarımda enfeksiyon var Her ay düzenli test yaptırıyorum son üç ayda aralkkta değer 24,ocakta 11, şubatta 20 çıktı sizce sebebi ne olabilir günde 3-4 litre su içiyorum dr böbreklerimin de sağlıklı olduğunu söyledi ama bilmiyorum işin kötü kısmı enfeksiyonu eşime de bulaştırıyorum ne yapmam gerek nasıl geçer