varbirhayalimiz İyi akşamlar hanımlar. Gebeliği öğrendikten sonra sağlık ocağında aşı hatırlatmaları(tetanoz) için falan gidip kayıt yaptırmak gerekiyor mu ?
Ozge varbirhayalimiz ben gebelik testini sağlık ocağında yaptırdım. Kalp atışını duyunca bize bildir kaydını yapalım dediler ben de 8.haftada yaptırdım. 13te de 3.dozu vurdurmaya gittiğimde tekrar hatırlattım 20.haftada çağırıcam seni dedi oradaki hemşire.
Rabiaseher varbirhayalimiz bide folik asit d vitamini gibi vitaminleri ne zaman kullancaguni soyluyo veriyo
varbirhayalimiz Ozge Ben kist tedavisi olurken hastanede yapılan tahliller sonucu tesadüfen öğrendim daha çok yeni 6 haftalık, kalp atışını duymadım daha yarın kontrolüm var, kalp atışı duyarsam gideyim o zaman çok teşekkür ederim ☺️
varbirhayalimiz Rabiaseher onu rutin kontrole gittiğim kadın doğumcum tahlil sonucunu görür görmez verdi çok teşekkür ederim cevap için☺️
Sgnn varbirhayalimiz hamileliği öprendiğinizde belli testler isteniyor kan sayımı kolesterol şeker vs. Onları yaptırmak için gittiğinizde gebe olduğunuzu söylüyorsunuz onlar zaten ayda 1 2 ayda 1 arayıp görüşüyorlar sizinle
Aslylmz Ben özele gittim öğrendiğimde ordan hastaneden kaydım yapılmış gebe olarak sağlık ocagından kendileri aradılar beni gebeliğin gözüküyor diye ve daha sonrada aşılar için sürekli kendileri aradı benim bilgi vermeme gerek kalmadı 🙂
varbirhayalimiz Aslylmz aaa ne güzel. Ben devlet hastanesine gidiyorum onlarda da aynı uygulama var mıdır acaba ?
Rabiaseher varbirhayalimiz bende devlete gidiyorum cnm benimde sağlık ocağından kendileri aramislardi
Aslylmz varbirhayalimiz daha erken dönemdeysen kontrol zamanı sorarsın canım bilgi verirler mutlaka ona göre haber verirsin sende sağlık ocagına
varbirhayalimiz Rabiaseher çok güzel 👍🏻 yarın hastaneye kontrole gittiğimde kayıt açılıp açılmadığını sorayım madem çok teşekkür ederim ☺️
Xsedaa varbirhayalimiz hayır canım gebelik kaydın oraya düşünce hemşire seni arayacak zaten o zaman takibe başlarsınız
mlssrn varbirhayalimiz ben özel hastaneye gidiyorum takibe ama ikinci randevumdan sonra kendileri aradılar sağlık ocağından gebeymişsiniz gelin kayıt yapalım dediler