Nisa1710 fikrimce ele canım altı ile oturum kısmının arası yok gibi bişe kaldırınca altı açılıyor yatar pozisyonda altına asla bir şey koyamıyorum maalesef ama joie sonuöta bizimki böyle kaliteliyse her ürünğ iyidir diye düşünüyorum taş gibi gerçekten benden sonra doğum yapanlar aldı dağıldı gitti arabaları bizimki hala ilk günki gibi bir kaç yerinde soyulma oldu benim hatam duvara dayadım başka bir şey olmadı hiç