Ebru_3804 ahmetinoznuru sık sık ara 182 ben öyle yapıyorum anca düşüyor bazen ayım tamamlanmadan renduvu ayarlıyom ne yapim anam randevu yok😃
bircicekannesii Ebru_3804 Şehir hastanesinde hangi doktordasınız acaba zaten doğuma da istediğiniz takipli olduğunuz değil de sanırım hangisi boştaysa o giriyormuş değil mi
Beyzan738 ikimelekannesii22 huma dincer sumer kesinlkle oneririm cok iyi basindan beri oraya gdyorm muane ucreti 85 tlydi zamlardan dolayi suan 100 tl.. Bebegmde kalp damarinda genişlik olunca arastirma hastanesine yonlendrdi orda da dogm yapcam.. Ama olmasaydi maddi durumum da iyi olsaydi humada devam eder orda dogum yapardm
ikimelekannesii22 Beyzan738 cahit beye gidiyorum bende suanlık memnunum hersey yolunda giderse doğumuda orda yapabilirim
Beyzan738 bircicekannesii dogum 3.500 7000 arasi dediler.. Ben yapamam dogumu orda dedgm gbi kalbinde damar genislgi oldugu icin arastrma da yapicam dogumu..ki durumumuz da yok o kdr para verck
bircicekannesii Beyzan738 Evet hep uçtu yılbaşından sonra fiyatlar ya bende şehir hastanesi düşünüyorum doğumu fiyatlar uçuk diye hakkımızda hayırlısı 😌😊
Beyzan738 Oglusununannesi06 detaylı ultrason icin radyoloji bolumu var alt katta o veriyor canm ufuk dasar💕o doktor da cok cok iyi cok ilgili
Oglusununannesi06 Beyzan738 yok canım detayliyi demiyorum detayliya girdim muayenede renkli bakıyor mu renkli foto veriyor mu demek istemiştim bazı doktorlar renkli fotoğraf veriyor
pinarpi Oglusununannesi06 cahit bey 28. Haftada verdi renkli daha öncesinde vermemişti galiba belli büyüklüğe gelip eli yüzü belli olduktan sonra veriyor
esahinn Zeki Yılmaz a iyi diyolar bende hümaya gidiyorum ama doktorum ilgisiz bebeğimle ilgili bilgi vermiyor değiştirmeyi düşünüyorum iyi bi doktor arıyorum ve doğumumu sezeryan istiyorum normal diye zorlamayacak doktor istiyorum😮💨