35SD28 Birgebeee 24.haftada oldum 1 ay sonra da 2.yi oldum. 30-35 haftaya kadar yapıyorlar diye biliyorum.
Asumaan asli-ulusoy 23 haftalık ilk dozum için çağırdı ebem 2.dozumu da 27. Haftada çağırdı ben 20.haftadan sonra vurulduğunu biliyorum ama yanlışta yönlendirmek istemem
Nelmali Birgebeee ilk iki dozu 17. 21. haftalarda yaptırdım dogumdan 2 ay sonraydı sanırım 3.dozu da yaptırdım senede 1 olarak 4. ve 5. dozları da yaptıracağım ilki çok fenaydı ama sonrakilerde asi oldugumu bile unuttum 😊