Bir post acmistim 4 gun boyunca.2 cm acilmayla 5 dk bir yalanci sanci cektim yurtdisinda yasiyorum burada sezeryan yapmiyorlar bebek sikintida olmadigi surece mecburi normal dogum 41 haftam tam dolmustu artik. dayanacak gucum kalmadi persembe sabahi hastanede odam ayrildi hazirligimi yaptim dus aldim uzandim carsamba gecesi saat 9 bi anda sanci girdi ama oyle boyle bir sanci degil esime bagirdim birsey oluyor diye dayanamiyorum doktoru aradik dogum basliyor dedi hemen toparlandik hastaneye gitmek icin hic birsey hatirlamiyorum o sanciyla kendimizi zor hastaneye attik. Hemen esim engelli arabasina koydu beni hastaneye cikana kadar kan ter icinde kaldim ciglik ciglik agliyorum direk odama gectim ebem geldi bi bakti 6 cm olmus oyle iyi oyle anlayisli bir ebem vardi ki inanamazsiniz beni dusa koydu bacaklarima masaj yapti dus basligiyla vucudumu yikadi ellerimi sim siki tutu su icirdi sicak suyla alt tarafima bez koydu sanciyi alsin diye sadece 1 ebe. Bir stajer hemsire vardi benimle o kadar ilgilendiler ki serum bile takmadilar o sirada esim bebegin camasirlarini esyalarini almaya arabaya indi ebe tekrar bakti 10 dk sonra 9 cm acilma olmustu hersey bitmisti ama epidural diye agliyordum ebem iranliydi yapabilirsin askim diye teselli vermisti ikinma suresi. 25 dk surdu sanci ve ikinma suresi 55 dk surdu en son ikinmada basi geldi dedigi anda birden kucagimda hissetim sukur butun agrilarim gitti yirtilmam bile olmadi bebegi kontrol ettiler ve gece saat 1 de beni eve gonderdiler sukur hersey yolunda bebegimde bende cok iyiyim rabbim herkeze bir sancida kurtatsin ❤️❤️