eylulabla_oluyor Ebruozyolcu akşam yatmadan 2 tane doktor yine bulantın olursa 10 gibi bir daha iç demişti ama iyi geliyor akşam iki adet içip yatıyorum
Sevalgln21 Ebruozyolcu doktor bana gece yatmadan önce 2 tane birlikte içmemi söyledi ama ben 1 tane içiyorum çok iyi geliyor. 1 gece içemedim çok kötü oldum her yediğimi çıkarttım.
Karliozlem Ebruozyolcu bende sabah bi tane içiyorum gün boyu tutuyor yutmadığım gün çok kötü oluyorum kaç haftalıksınız siz
Ebruozyolcu eylulabla_oluyor Sevalgln21 ben gece içmiyorum sabah kalkınca 1 tane içiyorum ama bu 2 gündür çok bulantım oluyor gece yatmadanda 2 tane içsem olurmu
eylulabla_oluyor Ebruozyolcu bence direk gece yatmadan dene gün içinde bak olursa içersin ben gündüz içmiştim daha çok bulantı yapmıştı
EdaEy 10 haftalık hamileyim, 7 haftalıktan beri kullanıyorum. Gece yatmadan iki tane içiyorum. İlk zamanlar hatta gece 2 sabahta 1 içiyordum çok bulantım olduğu İçin . Hala %100 etkili değil bende ama iş görüyor.