Annelikheyecani 12+1 günlükken Doktor kıza benziyor dedi ama diğer hafta tekrar kontrol edelim dedi.içim kıpır kıpır oldu kızım olacağını duyunca. cinsiyeti umrumda değil ama erken değil mi cinsiyet tahmini için
Gamze__79 Annelikheyecani canım bana da 12 haftada kıza benzıyo denildi 17.haftada gıttıgımde erkek dedi doktor farklı bir doktora gittim bunda 12.haftada cinsiyet söylemek için çok erken felan demişti
LawyerEce Annelikheyecani Biraz daha erken kesinleşmesi için. Bende 12. haftamda kızım olacağımı öğrendim tahmini. 15. haftamdayım hala kızım olacak gibi görünüyor. Çok da kaptırmamak lazım. :))
Annelikheyecani Gamze__79 işte cinsiyeti hiç önemli değil sağlıklı olması önemli ama böyle de denince kafa karışıklığı yaratıyorlar insanlarda o yüzden sormak istedim teşekkür ederim
Annelikheyecani LawyerEce yani ama tam netleşince dese doktorlar daha iyi olur sanki genel olarak çok yanılmıyorlar gibi gerçi.
Annelikheyecani GurbettebirAnne bana emin de konuşmadı kıza benziyor ama gelecek hafta yine gelin ikili test sonucuyla yeniden bakalım bi cinsiyete dedi 😂
Annelikheyecani Durunbigeldim ne olduğu hiç önemli değilde net de demedim gibi benziyor falan demesi insanı muallakta bırakıyor 😂yoksa hepsi evlat Allah sağlıklı versin
Sardunya_pencereonu Valla 12. haftada doktor erkek bebeğin olacak ama daha erken dedi ama yapı olarak erkeğe benziyor dedi ve 26 haftalık oldu hala cinsiyet aynı ama değişebiliyor da.
Annelikheyecani Sardunya_pencereonu anladım teşekkür ederim net bişiy dememeleri düşündürüyor insanı yoksa sağlıklı olsun yeter de
Annelikheyecani melekkizim_00 doktorlar genel olarak çok da yanılmıyor aslında ilk tahminleri doğru olabiliyor
Sardunya_pencereonu alonee omurga gelişimi kemik yapısı erkek bebeklerde daha belirgin yapıdan kastım bu daha iri oluyorlar yapı olarak 12. Hafta cinsiyet için erken ama işinin ehli olmuş doktorlar anlayabiliyorlar.
Lavinya-aa Banada 13ve 14,haftada kesin erkek demişti ama 15.haftada vajinal muayenede kızmış dedi:)Erken haftada ogrenılen cinsiyete pek umut bağlamayın derim😊
Annelikheyecani Lavinya-aa doktor cinsiyeti demeden önce merak etmiyordum açıkçası çok da sağlıklı olsun cinsiyeti önemli değil diyordum ama doktor kıza benziyor diyip kesin de değil diyip muallakta bırakınca neyki acaba diye düşünmeye başladım 😂
Minikuzu Annelikheyecani 12+5 te doktorum net erkek dedi sonraki haftalarda degisme ihtimali olabilir diye de ekledi
Annelikheyecani Minikuzu bana da öyle dedi net değil ama kıza benzettim dedi en doğrusu zaten 16 ve sonrasında öğreniliyor sanırım