Epiduralli normal doğum hakkında bir hocamız bel altı uyuşuk doğuma girdiğin için sancıyı hissetmeyip ıkınmayacaksın çocuğun çıkması zor olur ve çıkarken baskı olduğu zaman özürlü doğma riski her zaman var dedi ve çok moralim bozuldu. Bu konuda bir araştırmanız bir bilginiz var mı arkadaşlar? Varsa lütfen paylaşabilir misiniz benim için çok önemli…