Cemrreedemirci işte her bebekte bir olmuyor orası kesin öyel olsaydı direk kız veya erkek derlerdi cinsel organına bakmdan 🙃 demek istediğim az da olsa doğruluk oayı vermiş drler ve ebeeler deidğine göre bizim kızdı öesela kimi zman işerdeydi kimi zman geirdeydi , ebeye sorudpum sıralar öndene gidiyorud