Tuco Merhaba kızlar 🤗 Ben şuanda 36 haftalık hamileyim devlet hastanesinde doğum yapmak istiyorum. Siz hangi devlet hastanesinde yapacaksınız ya da bilginiz var mı hastaneler hakkında ..?