MerveeD İyi akşamlar güzel anneler 💜 Kullanıp memnun kaldığınız ateş ölçer ve burun aspiratörü önerebilirmisiniz.
Bernako MerveeD leelvis ateş ölçer aldım ben hastanedeykende onu kullanıyorduk. E bebekte 80 tl. Burun aspiratörü baby me aldım. Serum fizyolojik alırım dedim birde chicco nun
kuzeymomsss MerveeD baby plus temassız ateş ölçerini e bebekten sipariş verdim. 135 TLye düşmüş yorumları da gayet güzel şuan indirimde 😊
SerraveAnnesii Bende aspiratör otri bebe aldım 12 tane yedek ucunu aldım daha kullanmadım ama kullananlar genelde memnun 😀 ateş ölçerde hem koltuk altı var hemde https://ty.gl/x3slzz2jzo bunu aldık baya araştırmıştım almadan önce
MerveeD SerraveAnnesii Herşey cok pahalı ya ne alsam 200 300 belkş daha fazla 🤷♀️ tesekkurler yorumunuz için
Duygukam SerraveAnnesii kulaktan ölçer aldım birde koltuk altı istiyorum siz koltuk altı hangisinden aldınız memnun musunuz?
SerraveAnnesii MerveeD Rica ederim. Ben alalı biraz oldu daha uyguna almıştım. Maalesef fiyatı da baya artmış ya😏 gün geçtikçe her şey artıyor
MerveeD SerraveAnnesii maalesef ki öyle hergün bir eksiğimiz çıkıyor ilk gebeliğim ne görsem alasım geliyor ama huzuli masraf da etmek ıstemıyorum cok cabuk büyüyor cocuklar böyle gerekli ürünlere daha cok önem verıyorum.
SerraveAnnesii MerveeD En iyisini yapıyorsunuz. Benimde öyle ilk gebeliğim ama kıyafet vs hiç abartmadan aldım gereksiz şeyler alıp da elimde kalsın istemiyorum genelde uzun süreli kullanacağım şeylere para verme taraftarıyım.
SerraveAnnesii Duygukam Ben eczaneden aldım klasik normal koltuk altı ölçer ama iyi ölçüyor biz bayadır kullanıyoruz 😀
MerveeD SerraveAnnesii ablamda hep onu kullandı sımdı oglu 6 yasında hala da kullanıyor memnunda aslında ama bılemedım bende sormak ıstemedim
SerraveAnnesii MerveeD Bence mutlaka koltuk altından ölçen bir tane olmalı daha doğru sonuç veriyor diyorlar😌