tugbaninmucizesi Bekleyenler ben o hastaneye gidiyorum canim fiyatları sordum normal dogum 2100 sezeryan 2450 suit oda istersen +500 tl gece dogurursan kendi doktorunu istersen +500 tl canım hangi doktora gidiyosun kac haftalıksin sen ☺
Gulbahcesi988 Bekleyenler esenyurt reyap ozel hastahane mi bn 20 yildir burdaym hic duymadim bu hastahaneyi
Burcu59 Ben 15 gün önce yaptım. Suit oda aldım odayı. Odadan hizmetlerden hemsire ve doktorumdan cok memnun kaldim. Ailem ve ziyaret edenlerde cok begendi. Tavsiye ederim
Burcu59 Gozzdee busekavakli normal 2100 sezeryan 2450 suit oda icinde 2 günlük 800 tl dediler ben sezeryan oldugum icin. Ama ufak bi indirim yaptilar suit odayla beraber 3100 gibi bi fiyata ciktik hastaneden
Burcu59 Betus93 benimki sezeryan oldugu icin dogumda ekstra ucret almadi. Ama mesai saatleri sabah 8:30 aksam 16:00 olarakmis onun suan o saatler disinda doguma cagirirsaniz +500 tl alıyor
Neseyakut Gulbahcesi988 arkadaşlar diler hanıma sezeryan dogum istediğinizi söylediğiniz de sorun çıkartıyor mu
Ntugba Neseyakut canim benimde doktorum diler hanımdı normal doğum yapanı görmedim kendim dışında bence birşey demez
Burcu59 SumeyraAkdnz normal yapmadim benim 3.dogumumdu cunku ilki sezeryan olunca mecburen sezeryan oldum yine. Diler hanimlada cok gec tanistim dediginiz gibi cok iyi ve guler yuzlu bi doktor keske diger dogumlarimida onda yapsaydim diyorum 😊
SumeyraAkdnz Burcu59 anladım Ntugba anladım 😊 diler hanımı tanıyanlar normal doğum taraftarı diye yönlendirdi benide 😊