Sibelbsrn Merhaba kızlar totem yapalım diye yazmıştım aksamı hastaneye yattık sabahta doğum yaptım 😍 sakin olursanız herşey güzel oluyormuş sormak istediklerinz varsa konuşalım ♥️
SerraveAnnesii Gözünüz aydın darısı başımıza inşallah 🙏🏻 Normal doğum mu yaptınız, Süreç nasıl ilerledi anlatır mısınız acaba ? ❤️
Sibelbsrn SerraveAnnesii evet normal doğumdu cok sükür ebeleri dinledim son bi saat cok akınmı gbi baskı yapıyor ama sonucunda gercekten o anları unutuyorsun
Sibelbsrn bebemkalp insallah benım 38 de nişan gelmişti 5 gün sonra doğum gercekleşti ama herkeste aynı olmuyor
SerraveAnnesii Sibelbsrn Doğum başlasın açıklık artsın diye evde bir şeyler yaptın mı ? İlk suyunuz mu geldi nişan mı ? Nasıl anladınız doğumun başladığını
Sibelbsrn SerraveAnnesii salı günü nişan gelmişti bol yüruüş yaptım hurma yedim bide egzersiz filan cok zorlayınca akıntı kanama gbi olmustu hemen gittim muayne ederken suyum geldi 😃gece 1.5 ta yatış oldu kendı sancımla 10.30 da doğum yaptım
SerraveAnnesii Sibelbsrn Anladım canım teşekkür ederim cevaplar için😌 ilk gebeliğim benimde 35+4 hafta olduk heyecanlıyım biraz az kaldı 🥲 Güzel bir doğum olmuş ☺️Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah
Ugurbocegim Sibelbsrn canım bende 38 haftalığım dün çok egzersiz yaptım hareket sonrası cok yoğun kıvamlı akıntı geldi ama kanlı değildi sancımda yok gerçi nişan değildir o zaman degilmi buu .
Sibelbsrn damlaakgn bende öyleydim nasıl olcak sezeryan mı olsam normal mı derken oldu da bitti insan kucagına alınca anlamıyor diyorlardı gercekten öyleymiş