Glzr09 Merhabalar. 18 haftalık gebeyim. Ama daha bebeğin hareketlerini hissetmedim Sizce normal mi? SİZ kaçıncı haftada tekmelerini hissettiniz
Nillaayyy Glzr09 ay ben çok erken hissettm galiba ilk gebeliğim 14+4 hissettim suan 20+1 iz 😂 ama hem zayıftım bide iç hacmim küçüktü galiba ondan 🥰
Merve6334 21 haftalık olucaz daha yeni yeni süzülme gibi midemde kelebekler ucuşuyor gibi hissediyorum tekmeler anca 25 ten sonra yam hissediliyormuş
SedefPolat Net olarak 19. Haftada hissettim, sanırım ilk gebelikte geç hissediliyormuş o yüzden geç hissettim sanırım ☺️