Sldkzy01 Nasıl memnun kaldınız mı muayenesinden filan ben bir bayan doktora gidiyordum pek memnun kalmadım da
Prenseslerin_Annesi01 Sldkzy01 nasip olursa ikinci doğumum olacak iki çocuğumun da ebesi diyebiliriz devamlı gidiyorum bilmiyorum ben memnunum özel hastanelere göre uygun da muayenesi 180