Benim de kasıklarımda ağrı vardı 5+5 te ilk kontrole gittim keseyi gördük kanama vs de yok hiçbir bulantım vs de yok ilk gebelik olduğu için kasık ağrısı beni de korkutmuştu progestan verdi onu kullanmaya başladım ağrılarım geçti ama ağrıması da normal korkmayın bence ☺️