Bebiscann Yigit_Aras9 valla o kadarını hatırlamıyom cano ama baya çektim ha inşallah seninkide durulur
Nazendehanim esmir normal doğumda çok çıkan oluyormuş kremle geçiyormuş hemen senelerdir niye almadım kullanmadım bilmem hamilelikte sıkıntı ama
kzbny0lc Bana doktorum Procto glyvenol diye bir krem vermişti çok etkisini gordum. Tamamen yok etmese de kanamayı ve şişliği kesiyor sabah akşam sürmüştüm şuan iyi durumda. Ama tabi doktora danışmak lazım 😊
Esra_G Kocyigitebru evet ben kullanıyorum sadece kendimce önlem açısından çok yayıp vajinaya gelecek kadar sürmüyorum. Olduğu bölgeye uyguluyorum
Busranurtopal esmir ben şifayı kantaronda buldum valla. Krem falan hiç fayda etmedi.. günde 2-3 defa pamukla sürüyorum ağrısını acısını aldı. Çok rahatlatıyor
Nur171717 Bende de var maalesef şişlik şeklinde agrı yapmıyor ama gecmıyor da bir haftadır proctolog krem kullanıyorum gecmıycek gibi . Yarın g.cerraha gitmeyi düşünüyorum şişlik artıyor WC sonrası . Çok kötü bir şey maalesef