Mucizebekliyorum2 Size de çok geçmiş olsun. Gözlerimi kapatıyordum acıdan, hemşire mi ebe mi her kimse aç gözünü karşıya bak diye bağırdı. Konuşamıyordum zaten, başım felaket dönüyordu filan. Zaten o aletler, verdiği acılar.. Allah bi daha kimseye yaşatmasın.
(Doktor iyiydi sakinleştirmeye çalışıyordu da, yanındakiler 🤦🏻♀️)