Busr21 ay Allah razı olsun dua ederseniz çok sevinirim. Evet evet benim o dilek hocanın gebesiyim. Normal doğum yaptım, ıkınmam yeterli olmadı karnıma bastirdilar çocuk çıksın diye. Doğdu hemen aldılar yan tarafta bir koşuşturmaca oldu. Meğer oksijensiz kalmış hemen hava verilmiş oradan yoğun bakıma gitti. Eve bebeğim olmadan döndüm. Allahım kimseye yaşatmasın. Perşembe günü yaptım doğum . Kimde hata nerede de bu çocuk oksijensiz kaldı bilmiyorum. Dilek hanım kimsede hata yok neden böyle oldu anlayamadım dedi ama bilmiyorum. Bebeğimin ismi Elif Sevde hanuz kulağına ezanı okunmadı malesef…