ozlemkzl3 5 aylık hamileyim isimli tulum yaptırıcam bazı kişiler bekle diyor işte karar değişirsin falan . Asil ismi sizce nasıl ? Erkek bu arada .. sonradan isim değiştiren var mı
Tmmz ozlemkzl3 merhaba canım bende 32 haftalık hamileyim ve oğlum olacak ASİL koyacağız ve çokta beğeniyoruz en basından beri bu ismi düşündük hiç değişmedi kararımız🤍
alonee ozlemkzl3 artık herkes aynı isimleri koyduğu için bana güzel gelmedi pek ama önemli olan senin beğenmen tabi
ozlemkzl3 Rabiayerk eymeninannesii Bebiscann alonee Tmmz Evnkrc insallah bir tek bizde kalır kızlar çoğalmaz 😂 ama ben geçen ay baktım 800 kişide vardı Türkiye’de şuan 3000 kişide varmış
Tmmz Evnkrc benim kızım olsaydı BELİS koyacaktım canım Türk kökenli bir isim anlamı da aşkım ilk meyvesi demek
Gozde0010 ozlemkzl3 muhtesem ve o isimliler grcektn cok asil.oluyrlr vzgcme benm kiz.erkek olsydi direk asildi
ozlemkzl3 euphoria123 evet canım çok hoş benim yanına isim olmasaydı ya asıl Aslan yada asilhan Arif koyardım
Gozde0010 ozlemkzl3 liya dusunuyorum kuzum nedense hosuma gdyr ama yanina rahmetli annemin ismini eklicem emine liya