Doktorumun dedıgını göre saglıksız bi gebelık gecırıyorum suan ıkı hafta gitmeme ragmen ust uste kesem bir hafta arayla hiç büyümesi kan degerim 5 haftalkken 5346 çıktı bu haftada bekleyelım sonra duruma göre hareket edıcez dedi doktorum cunku ne alttan ne ultrasondan kalp atısı cıkmadı olduki saglıksız ılk haplamı düşme beklenır yoksa dırek kurtajmı bılgısı olan varmı