Duyguuuuuuu Kızlar bu suni sancı hangi şartlarda veriliyo çr acaba bi kaç duyumlarıma göre İlla biraz da olsa suni alınıyo diyorlar bilgisi olan var mı acaba bide Acısı nasıl bişey
Bahar1508 Duyguuuuuuu bende suni sancıdan cok korkuyorum doğum başlıyor ama bebek gelmiyor galiba suni sancı veriyorlar ve normal sancıdan cok cok kötüymüş yani
Gonul_enes Duyguuuuuuu suni sancinjn veya normal sancinin izahi yok malesef, 2 normal dogumum var suniyle, sumi sanciyida rahmim acilmadigi icin aldim, iki gebeligimdede suyum geliyodu rahmim acilmiyodu
Zeynepty Duyguuuuuuu bende 39+2yim 40.haftaya kadar sancım gelmezse doktorum suni sancı verecek bakalım
Duyguuuuuuu Anneadayi89 Gonul_enes Zeynepty Bahar1508 hepinize teşekkür ederim yani açılma olmazsa mecbur bu sancıyı alacagız Oooff yaa strese sokan şey dogum degil bence dışarda yapılan bilinçli müdaheleler yoksa kendiliginden oluverse herşey stres bu kadar olmayacak 😰
Bahar1508 Duyguuuuuuu hareketlerini aksatma bi kerede doğurursun inşallah hic anlamadan doğuran bile var korkma kuzum
Duyguuuuuuu Bahar1508 ay inşallah hepimizin dogumu öyle geçisin canım tabi kolay dogum diye bişey yok hepsi bi şekilde zor ama en Hafifiyle hayırlısıyla geçirmeyi nasip eder inşallah rabbim🙏☺️