Bende de idrar yolu enfeksiyonu vardı kadın doğum uzmanına muayene oldum tahlillerde çıkar çıkmaz yatırdılar beş gün boyunca damar yolundan antibiyotik ve serum verdiler çok şükür bende akıntı olmadı enfeksiyon da azaldı mutlaka hastanede tedavi olmanızda bol bol sıvı tüketmenizde fayda olacaktır