havvataylan Kizlar 38+3 haftalik gebeyim. Gunduz hafif adet gibi sancim oldu. Simdi ise belim agriyor kasiklarima igne batiyor sanki oldugum yerde zipliyorum aniden. Bebek cok kasiyor kendini. Napicam cok korkuyorum. Ilk gebeligim..
Esraodaci havvataylan canım bende 38+3 teyim,henüz sancı yok fakat doktor dediki suyun geldiği zaman hastaneye gel.Sancın olurda evde çek dedi,hastanede sancı çekme dedi.
Ozlemmmmm havvataylan dedigin seyleri bende cok yasadim her defasinda dogum sancisidir diye umutlandim ama degilmis cunku duzensizdi, sen sancinin araliklarini takip et siklasirsa git hastaneye
umutyusuf Canim büyük bir ihtimal dogum sancisidir benim 2 oglumda da belimden vurmustu agri Rabbim bir avazda kurtarsin insallah korkma rahat ol korkulacak hicbirsey yok😉😉
Se3008 @havvataylan Canım şuan aynısı bende de var 38+4 benimde belimden karnımın alt tarafına vuruyor birde 10 dk da bir kasılıyor bebeğim. Napcam bende bilmiyorum gece sıklaşırsa gidicem 🤷🏻♀️
umutyusuf Esraodaci Sancılarını kontrol et sancılarin siklastiginda ona gore hareket edersin guzel mutlu haberlerini bekliyoruz insallah😊😊