Hayat2706 Oğlum 17 aylık 7 haftalık hamile olduğumu öğrendim şimdi oğlumu sütten mi kesmem gerekiyor ? Ve Aptamil devam sütü mü versem ne yapsam oğlum memeye çok düşkün
Demirssmomm Hayat2706 oğlunuz için üzülmenize gerek yok, zaten ek gıdada alıyordur yeterli beslenmesi vardır, sizi artık oyuncak gibi kullanmaya başlamıştır bile.. ama kesmek zorunda değilsiniz, zamanla sütünüzün tadı değişecek ve kendiliğinden bırakacaktır
AselLinaMom Hayat2706 benim bildiğim hamile olunca daha süt verilmez çocuğa isterseniz doktora danışın
Askmeyvesininannesi Hayat2706 yani bi kısım emzir der bir kısım emzirme der. Bence kalbinden geçeni yap. 17 ayda güzel bir süre emmiş. Çocuğunun doktoruna sor. Kendi kadın doğum doktoruna sor. Ona göre karar ver.
Eses4_ Hayat2706 Memeden kesmek zorunda değilsiniz hatta iki kardeşinde emdiği Tandem emzirme diye birşey var ama anne için çok zor bişey bence ☺️