Arkadaşlar birşey sormak istiyorum benn 33+6 günlük gebeyim acile gittim akşam bebek 37 haftalık gözüküyor 1 cm e yakın bi açıklık varmış. Dr ısrarla diyor ki sen adet tarihini yanlış biliyorsun oysaki uygulamadan hep takip ediyordum birde düzenli adet oluyordum. Son adet tarihim 21 haziran Mayıs ayında eşim yanımda değildi ben ailemin yanına gelmiştim o ara hamile kalmam imkansız çünkü 1 ay eşim yanımda değildi çok uzatmadan bebeğe ciğer geliştirici falan vurulmalı mi kafam allak bullak oldu anlamadım hiçbir şey