Ikrasmom1 Yavaş yavaş büyümeye başlıyordu şiştiğini hissediyordum ama son iki gündür küçülme gözlemliyorum normal karnımın boyutuna indi resmen hareketinde bi sıkıntı yok şükür tekmeliyor ama bu göbek küçülmesi neden olmuştur sizce?
ipekveatlas benimde o haftalarda öyleydi sabah uyanıyodum sanki hic hamile değilim aksamları resmen sisiyodu yani yediklerimiz falan da etkiliyo bunu tam olarak yeni büyümeye baslıyo 22. haftadan sonra göbeğim tam anlamıyla cıkmaya basladı