Selam kizlar, bende pko var ilaçsız adet olamıyorum duphaston içiyorum 3 gün sonra biter bittikten 4 gun sonra da adet oluyorum bu ay 3. Kutum inofolic combi de kullanmaya başladım bel ve kasik agrim var ama aynı zamanda koronayım suan bilmiyorum o mu ağrı yapıyor. Aranızda ilaçsız adet olamayıp da hamile kalan var mı ve hamileliği kaçıncı gün öğrendiniz hangi belirtilerle?