Dileksen Kizlar 32+5 oldum 2 gundur bebegimi asarida hissediyorum vajinaya vuruyor ve korkuyorum doktoruma yazdim pazarteso baaklim dedi ama bu haftalarda bole olanlar varmi normal mi lütfen bilgi verin cok korkuyorum😑
Pirayeee Dileksen ben daha 22. Haftamdaym 2-3 gündür alttan tekmelerini hissediyorm. Ama sırt üstü uzanınca a Karnımn alt kısmnda hissediyorm. Doktora gidemedm henüz 🙄
Filizsmh Dileksen benimde suanda 21 haftalık ve resmen bazen vajinaya tekne attığını hissediyorum geçen hafta kontrolde doktor baktığında ayakları aşağıda olduğu için öyle korkmana gerek yok dedi. Daha çok ayakta kalınca yada oturunca daha aşağıya vuruyor
eCeCik Dileksen ben 31+3 teyim bugün kontrolde bebeğin döndüğünü gördük ve senin gibi benimde ağrım oldu normal dedi ama senin çoksa bi görÜn
Dileksen Pirayeee Evet canim uzaninca bende oyle hissediyorum ama oturunca ayakta olunca bildigin vajinaya vuruyor
EzgiKizilates Pirayeee aynı haftadayım benim de bu sıkıntım var 😐 sanki alttan çıkacak gibi gıdıklanıyor gibi oluyor
Mucixem Pirayeee bende 25+7 yim bende de ayni sıkıntı var ya doktora gitmeli miyiz yada bebekler büyüdüğü için mi acaba
Pirayeee Dileksen korktum şimdi🙄 önemli bişy değildir umarm. Pazartesi günü randevum çünkü🙄 doktora gidince beni de bilgilendirir misin bakalm ne diyecek sana
Nida41 EzgiKizilates bnmdd aynı hatta bazen buyuk tuvaletim var gbi bile hissedyrm pıt pıt atıyo vajınamla makat arası sanki
Dileksen EzgiKizilates pazartesi cnm benimde bayram tatili olmasa giderdim de. 2 gundur oldu daha benm
Dileksen EzgiKizilates Doktora gittim dun bebeğim ters dönmüş makat pozsiyona girmis ondan asarida hissediyorsun ddi istirat verdi ayakta kalma ddi
Dileksen Nida41 nedeni yok cnm ama benm suyumda azalmis cuma tekrar var kontrol o zamana yaticam bol su icicem
Nida41 Mucixem bazı bebekler sanırım hep aşağıda oluyor yapısal olarak yinede dr a görünmekte fayda var
Dileksen Mucixem Benim cok farkliydi ama cati agrisi yapti akintim cogaldi bidligin rahimde gbi hissettim herkes normal son ay bole olmasi ddi ama bn genede gittim iyiki gitmisim cocuk ters dönmüş ve bu durumda daha cok suyu azalanlarda oluyormus
Pirayeee Mucixem ben 2 gün önce gittim bi sıkıntı yoktu herşey yolunda dedi. Alttan hissetmek olabiliyormuş normalmiş. Rahimde açılma yok çok şükür